piątek, 30 października 2015

Moja galeria


  Obrazki, już o nich pisałam  http://joannafraneli.blogspot.com/2015/02/obrazki.html to wdzięczny element do dekoracji ścian. Ostatnio zainspirowana pomysłem z Country Homes & Interiors http://www.housetohome.co.uk/articles/autumn-trends_533602.html stworzyłam sobie własną galerię.



Wykorzystałam do tego dwie duże, niepotrzebne już ramy z Ikea, no i oczywiście odwiedziłam secound hand, gdy cena najniższa i dokupiłam sobie kilka dodatkowych starych obrazków. Pozbyłam się wnętrz, przemalowałam dwie sztuki, a do środka wsadziłam "byle co", aby komponowało mi się kolorystycznie z resztą pokoju. Wykorzystałam rzeczy z domu, jedyne to kłótnia i proszenie moich córek o tego królika, z ich książeczki do kolorowania (skubane nie chciały mi go dać), ale wyprosiłam i pokolorowałam w kolorach pasujących do całości. Może i Was zainspiruję takim prostym  i tanim zabiegiem na dekorację ściany.











Pozdrawiam,

Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz