wtorek, 25 sierpnia 2015

Metamorfoza Zegara po przejściach

   Przedstawiam zegar po przemalowaniu z użyciem farby Annie Sloan Chalk Paint kolor Primer Red.



   Dostałam zlecenie przeróbki, bo zegar wyglądał naprawdę smutno i żałośnie. Wcześniej ktoś go potraktował farbą olejną, nawet nie wiem czy nie Hammeritem. Wyglądał tak:







   Pomalowałam go dwa razy i przetarłam na rantach oraz wszystkich nierównościach, a na koniec zawoskowałam. I teraz wygląda tak:








     W tym wypadku, właśnie dzięki tym nierównością farby olejnej powstał efekt prawdziwej starości. Oczywiście nie polecam malowania wcześniej przedmiotów farbą olejną, choć w tym wypadku wyszło bardzo fajnie. Prawdopodobnie zegar był mocno zniszczony i ktoś nie widział innego rozwiązania jak zasmarować go grubo warstwą olejnej farby, ale to takie moje domysły. W każdym razie teraz wszystkim bardziej się podoba, a zwłaszcza właścicielce.


Pozdrawiam,
Asia

1 komentarz: