niedziela, 30 listopada 2014

Niebieskie krzesła

Kolejna zmiana dzięki farbie ASCP tym razem spotkała parę starych drewnianych krzeseł, które dostałam od sąsiadów. Krzesła w stylu góralsko-wiejskim naprawdę były w słabej kondycji. Odłaził z nich lakier i specjalnie nikomu nie chciało się ich szlifować. I tu farba Annie Sloan jest idealna. Świetni pokryła i skleiła ze sobą odłażączy lakier, dzięki czemu smętne szlifowanie nie było potrzebne.
po

przed


 
Kolor który wybrałam to Greek Blue, bo pasował do stylu krzeseł i do mojej wiejskiej kuchni. Po pomalowaniu farbą, nałożyłam jasny i ciemny wosk AS, aby dodatkowo postarzeć już i tak stare krzesła. Nie chwaląc się wcale - poduszki to też moje dzieło. Jak robić samemu to wszystko. Szkoda że krzeseł sama nie umiem stworzyć- to by mi ułatwiło wiele spraw.


 
 
 




7 komentarzy:

  1. Własnie takiej farby szukałam, takiego koloru do pomalowania komody, ale kupiłam już co innego.Kuuurcze, ten kolor jest idealny, wspaniały, a krzesła wyglądają w nim perfect.Ach ta twoja kuchnia, wzdycham do niej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kolor, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej pasuje mi białe albo żółte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, nie przejmuj się powyższym komentarzem - zobacz, że przekierowuje do strony firmowej. To spam, które celem jest pozycjonowanie danej firmy w google :)

      Usuń
  4. Farby Annie Sloan kupuję w Lucy Home na ul. Brukselskiej 26 w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzesełka wyszły naprawdę rewelacyjnie, nie pracowaliśmy na takich farbach ale wszystko przed nami.
    Musimy poszukać tych farb w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń