niedziela, 15 maja 2016

Metamorfoza lustra

   Wreszcie udało mi się upolować lustro, które idealnie pasowało do naszej sypiani na wsi.  Kupione przez FB u przemiłej Pani Eli. Ja zmieniłam pod kolor sypialni, choć opcji mogło być wiele:)


Tak wyglądało po zakupie.




      Pomalowane klasycznie na biało farbą kredową Annie Sloan Chalk Paint kolor Old White, 
a następnie przetarte na rantach i zawoskowane bezbarwnym woskiem Annie Sloan Clear Wax. Po tej przeróbce jeszcze mnie nie zachwyciło, stąd pomysł lekkiego postarzenia. Rozwodniłam, więc farbę ASCP kolor Country Grey i malowałam pędzlem, od razu wycierając. Dało to efekt delikatnego postarzenia, coś w stylu po użyciu AS Dark Wax, lecz o wiele delikatniejszym. Następnie zawoskowałam jeszcze raz AS Clear Wax.

Tak prezentuje się od dzisiaj we wnętrzu. 








Pozdrawiam,
Asia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz