piątek, 18 stycznia 2013

Komplecik

 Dawno temu kupiony przeze mnie materiał, wreszcie doczekał się mojej weny twórczej. Niebieski kolor dobierany na poduszki pod kolor nie istniejącej już w tym wnętrzu tapety został zużyty na poduszkę, serce i dwa obrazki. 















 W obrazkach materiałem obłożone jest tekturowe passe-partout, a środek to botaniki kupione na allegro.



A tak wygląda w kilku kawałkach pokoik-sypialnia dwóch dziewczynek, jeszcze akceptujących ingerencję matki w wystrój ich wnętrza:)




4 komentarze:

  1. Pięknie...:):):)
    Piękny odcień tego niebieskiego...ogromnie mi się podoba :)
    Pozdrawiam zaniebieżczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniały gust, a łóżeczko takie już od czasu ciąży obiecuję sobie że sprawię córci.Mam nadzieję że do tego czasu nie wycofają go z produkcji hi hi.Tymczasem wyróżniam twojego bloga i zapraszam po odbiór do mnie
    http://kaoruaki.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie:)
    http://kaoruaki.blogspot.com/2013/02/wyroznienie-od-sylwii.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokoik. Uwielbiam te ideowskie kute łóżka:)

    OdpowiedzUsuń