wtorek, 20 listopada 2012

Prosty sposób na poduszeczkę




1.


Czerwono-biała kratka vichy to wdzięczny wzór, zwłaszcza na wiejskie klimaty. Oto prosty sposób na zrobienie poduszeczki. W moim przypadku za materiał posłużyły kuchenne zasłony
2.Ikea Irma
z second handu (1). Wypełnienie to niebieskie maleństwo z Ikea - Irma 35x35, za całe 2,49 zł (2).
Napiszę co i jak zrobiłam po kolei , ale proszę o wyrozumiałość, bo to mój pierwszy raz. Po pierwsze owinęłam Irmę moim materiałem (3), przyciełam go na odpowiednią długość i szerokość (4), a następnie ustawiłam miejsce na włożenie wypełnienia (5).

 
4.
3.

5.
6.
7.












Następnie obszyłam brzegi (6) i wywinęłam na drugą stronę (7) uważając, aby nie zepsuć wcześniejszego ustawienia na kieszeń dla wypełnienia. Zszyłam ze sobą boki i wywinęłam na prawą stronę. Włożyłam wypełnienie i  jest(8) . Proste bez guzików, dziurek  i suwaków, zrobione na starej maszynie przez przeciętnie szyjącą osobę.


8.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz